PRVI ŠOLSKI DAN 2016/17   Recently updated !

Pozdravljeni!   In je tu 1. september 2016 – PRVI ŠOLSKI DAN, ki bo na OŠ Loka potekal tako:   1.razred – začetek ob 8.30 z lutkovno igrico v jedilnici šole. Vsi ostali začnemo pouk ob 8.20.     Zbirna mesta: 2. in 3. razred – postajališče 4. in 5. razred – ploščad pred športno […]

Dosežki učencev v šol. letu 2015/16

ŠPORTNA TEKMOVANJA BADMINTON: občinsko, posamično prvenstvo, starejši dečki – 3. mesto, starejše deklice – 1. in 2. mesto, področno, posamično prvenstvo, starejši dečki – 2. mesto, občinsko, ekipno prvenstvo, mlajše učenke in učenci – 2. mesto, občinsko, ekipno prvenstvo, starejše učenke in učenci – 1. mesto, področno, ekipno prvenstvo, starejše učenke in učenci – […]

Zaključna prireditev 33. tekmovanja za čiste in zdrave zobe

V četrtek, 26. 5. 2016 smo se učenci 4. a udeležili zaključne prireditve 33. tekmovanja za čiste in zdrave zobe ob zdravi prehrani. Prireditve smo se udeležili, ker smo imeli najbolj čiste zobe na naši šoli. Z avtobusom smo se odpeljali v športno dvorano OŠ Mirana Jarca Črnomelj. Tam smo si ogledali kamišibaj, ki sta […]

20160527_112336

Plakat Lare Žohar ob 25-letnici Republike Slovenije

Učenka 8. razreda Lara Žohar je bila nagrajena na natečaju ob 25-letnici Republike Slovenije. Izdelati je bilo potrebno plakat velikosti A3 na domovinsko tematiko, nagrajene plakate pa so povečali na dimenzijo 70 cm x 100 cm in jih vključili v razstavo ob 25-letnici Republike Slovenije v Belokranjskem muzeju Metlika, ki je natečaj tudi organiziral. Čestitke! […]

Zadnji dan pouka

Zadnji šolski dan v tem šolskem letu je potekal malce bolj sproščeno. Učenci so imeli dve uri pouka, nato prireditev ob državnem prazniku in podelitev priznanj, nagrad ter spričeval. Pred podelitvijo priznanj in nagrad, ki je potekala v šolski jedilnici, so šestošolke uprizorile hudomušno igro z naslovom Zaklenjena ključavnica, ki je navdušila vse prisotne.

Počitnice, hura!!!

V petek, 24. 6. 2016, je zadnji dan pouka. Avtobusi bodo ta dan odpeljali v vse smeri ob 12.00. Med počitnicami izkoristite dneve za počitek, druženje, vzemite si čas za sorodnike in prijatelje. Pojdite v naravo in se naužijte njenih lepot. Upam, da se vsi zdravi in polni energije vrnete 1. septembra v šolske klopi. […]

Glasbena predstava Lunino kraljestvo

Zaključek 1. triade smo v 3. c praznovali z glasbena predstavo Lunino kraljestvo, ki smo jo nastopili kar šestkrat. V njej so nastopile packe, zvezde, Luna, oblaček, črn oblak, strela in grom. Jaz sem bila Luna. Nastopili smo tudi pred ravnateljico; nastopali smo zelo lepo, saj se je ravnateljica skoraj zjokala. V naše »gledališče« smo […]

20160622_092922

Valeta generacije 2001 na OŠ Loka

Deveti razredi so se slavnostno poslovili. Tudi letos so učenci devetih razredov pripravili zaključno prireditev, ki so jo poimenovali  OSKARJI. Številčna generacija je pripravila obsežen program, na katerem je ravnateljica podelila tudi veliko priznanj in nagrad. Učenci so se odlično odrezali, podelili so kar pet oskarjev, in sicer za najbolj neprilagodljiv, najbolj nešporten in nematematičen […]

Kamišibaj tudi pri angleščini

Neobvezni izbirni predmet v prvem razredu smo zaključili s kamišibajem z naslovom Goldilocks and the three bears (Zlatolaska in trije medvedi), ki ga je pripravila in izvedla učiteljica Mihaela Filak. Učenci so z zanimanjem prisluhnili zgodbi v angleščini.

20160615_121636

20160617_101112

Ribice na obisku

V petek, 17. 6. 2016, smo imeli v 3. a razredu prav poseben obisk. Na naše povabilo so nas obiskale Ribice iz vrtca Loka Črnomelj. Pripravili smo jim razredno prireditev z naslovom 3. a talent ima in jim na ta način pokazali, kaj smo se naučili skozi šolsko leto. Po prireditvi smo jim pripravili presenečenje, […]